torsdag 11 juni 2009

Torsdag den 11/6

Precis hemkommen ifran Tanumstrand efter en härlig Kickoff, väskan packad med övervikt 21 Kg totalt ,övervikt 1 Kg undrar ifall de säger något ?!.

Handbagaget packat med dator, nyinköpt TV kort så man har lite o göra på kvällen batterierna laddade till både mobilerna,kameran och videokameran man ser ut som nyhetskanalen *s*

Resan ner till UK påbörjas imorgon bitti, efter genomgång av båten imorgon vet jag mer vad besättningen måste ta med sig eller inhandlas ,,,, ifall det är någon som ev vill kontakta mig så går det bra på Skype: jan_bertilsson eller mina mobiler ja ni vet ju vilka nummer det är :)

Jag saknar redan min Maria ,,, Ps vi fick ju faktiskt 5 timmar tillsammans hemma för att tanka lite kärlek *s* ja nu vet man inte när man kommer hem :) det kanske bär av mot Frankrike ifrån England *asg* beror lite på vädret hahaha. Ja lite seriöst första dygnet vill jag komme ner till Calais eller dunkorkey eller hur det nu stavas i Frankrike.

/Wasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar