söndag 14 juni 2009

Söndagen den 14/6


Träffade ett toppen par på båten sidan om en Benetau 32 från 2006, de bjöd in mig på sin båt och frågade om jag ville ha lite vin eller öl :) ja det går väl inte o tacka nej tack till :) efter det så följde de mig genom kanalen för att visa vilken väg vi skulle gå så vi inte gick på grund.

På vägen hem så gick vi in på deras Yacht club och helt plötsligt blev jag inskriven som medlem efter 1 Pint :) här ser ni Steve på bilden.
Otroligt snart är man vän med alla på denna brygga :) otroligt vänligt folk som ställer upp frågar ifall mean behöver hjälp vilket inte är så fel i ett främmande land.
Idag hittade jag den gömda strömbryttaren till varmvattenberedaren har tömt 2 ggr söttvattentankarna samt haft bakterie dödande medel i, tar nästan 1/2 timme per tömmning.
Mitt fina TV kort till datorn som jag skulle annvända för att inte få tråkigt på kvällen har inte ens packats upp *s* onödigt bagage haha
Premiärs hamnvärd kom över med alla papper på båten idag , de har en otroligt fin service här måste jag säga och faciliteterna är också otroliga.
exoexo Wasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar